torsdag, oktober 14, 2010

Fest

Imorgon ska jag på inflyttningsfest hos min sköna vän Becca. Hon har flyttat från Norrtälje till Danderyd, det ska bli väldigt spännande att se hennes nya "crib". Jag har fått ett litet smakprov via mms och det såg riktigt fint ut.

På lördag ska jag träffa Åsa. Det blir middag på stan och sen ska vi se bandet "Hurts" live på Debaser. Det ska bli kul, länge sen jag var på en spelning.

På söndag blir det lugna gatan, måste ju vila lite också under helgen. Kan inte bara partaja. =)

Sen rullar väl arbetsveckan på som vanligt. På måndag ska jag dock till Ortopeden, så hoppas att röntgenplåtarna hunnit komma då och att det visar nånting som går att åtgärda eller att skiten jag nu har i ryggen/svanskotan går att justera med sjukgymnastik. För så här kan jag inte ha det, längtar ihjäl mig efter att kunna träna och dansa igen. För att inte tala om att kunna sitta och stå utan att det gör ont. =)

Nej nu är det sovdags för denna tjej. Godnatt och ha en härlig helg. Det tänker jag ha. =)

Inga kommentarer: