fredag, december 05, 2008

What have you done for me lately?

Allt som oftast är jag alldeles för usel på att uppdater min blogg. Det är inte så att jag inte har något att skriva. Jag är bara sällan hemma för att ha tiden att skriva. Vilket väl iofs är positivt. Jippie, jag har ett liv. Hehe... Men samtidigt älskar jag att uppdatera min blogg, så det är en svår balansgång.

På gång just nu:
Ikväll ska jag träffa Dani på stan. Middag på Underbara Bar och troligen en drink eller två på VL, OM det inte är för mkt folk. Med tanke på att det är fredag, så är risken stor. Men det gamla stammishaket Fenix finns ju alltså om inte annat. =)

Imorgon är det dags för årets julbak. Jag och Åsa skall för femte...sjätte...(eller nåt) året i rad kavla upp armarna och låtsas att vi vet vad vi gör i köket. Hihi... Iofs så har det gått bra varje år (om man får skryta lite, ner med Jante) förutom första året...jag säger bara kokhet (bränd) knäck och en avklippt 2L petflaska...you do the math... haha... Imorgon blir det saffransbullar med mandelmassefyllning, Smörkola och Chokladcrisps (??). Ska bli smarrigt vilket som. Sen blir det god mat och en drink eller två.

På söndag lutar det åt lite julmys och skitsnack med Fouad och jag bara måste komma ihåg att tvätta. Annars kommer folk börja undvika mig på stan... Smellynelly... Hehe...

Nej, nu måste jag sticka. Annars kommer jag försent. Ha en trevlig helg amigos!
Puss

Inga kommentarer: