måndag, december 22, 2008

Magical is short...

Ja, så kom den stora dagen. Den dagen som man hade väntat så otroligt mycket och länge på. Magic Numbers skulle spela på Strand och jag o Mills hade biljetter.
Efter en god middag med thai hämtmat och en massa goa drinkar så tog vi oss dit, bara för att mötas av en vakt som mumlade nåt om att det tyvärr är inställt, troligtvis. Romeo, sångaren, hade strul med sitt pass och satt fast nånstans (eller tja nån sa också att dom gått på flyget till Finland, folk hittar på så mkt). Dom kanske skulle komma senare om vi hade tur, runt halv ett. Happ tänkte vi. Det är bara gå in och ta en drink och kolla läget. Sagt o gjort, tiden gick, vi drack mer o mer och inget Magic Numbers... Kl 02 klev dom upp på scenen, rev av ett par låtar och sen stängde Strand. Det lilla som var, fick det att glimra i hjärtat och rysa i själen av välbehag. Så jag hoppas verkligen att dom kommer tillbaka snart. Jag förlåter dom för allt så fort jag hör dom spela. Just nu lyssnar jag på deras konsert på P3 Live från i somras i Östersund. Mmmmm....

Spelning eller inte. Mills och jag hade iallafall riktigt kul, som vanligt. Det går inte att ha tråkigt med den tjejen. =)

Inga kommentarer: