lördag, december 27, 2008

24 hour fun

Hemma igen efter en skön tur ut till Vall Entuna (som Dani säger). Åkte igår förmiddag ut till Dani med familj för ett dygn med henne, Jocke och Viktor. Det har varit hur skönt som helst. Vi har kollat tv, pratat, ätit god mat, lekt med Viktor, tränat och shoppat. Det är så mysigt och avslappnat att komma ut till Dani. Så jag hoppas att jag kommer dit snart igen. =)

Just nu kollar jag på Miami Vice som jag köpte idag. Gillar lite skön intetsägande action, man kan inte alltid kolla på en massa kulturella dramer... Hehe...
Köpte tre filmer idag på Claes Ohlsson. Reservoir Dogs, The Usual Suspects (två av mina favorit-filmer) och Miami Vice. Efter filmen är det sovdags för min del. Smått trött måste jag säga att jag är. Och det gäller att alstra så mycket energi som möjligt till nyår, så man orkar "Party all night long"...

Jag är fortfarande kär i min nya pc. =)

2 kommentarer:

C sa...

Yummmmmmmm.... Colin Farrell.....

Jess sa...

Ja eller hur, det var typ enda anledningen varför jag köpte Miami Vice. Det är ju inte direkt någon topp-rulle. =) Hehe...