torsdag, december 11, 2008

Rött julen till ära...

Min blogg är röd, som du säkert märkt! =) Hehe...
Jag tänkte att julen till ära så skulle jag ha min blogg röd ett tag. Blir det allt för störigt så får du väl säga till. Så ska jag se om jag bryr mig om din åsikt... Hehe...

Igår gick bara hela dagen fel. Försov mig för att jag glömde ställa klockan, vaknade panikslagen vid sju. Bra start på dagen...INTE! Sen hade vi julbord på kontoret för ett stort antal kunder och förberedelserna för det tog hela förmiddagen, så jag hann inte jobba nånting. Mindre bra i stressiga jultider. Sen bestämde jag o mamma att ses i stan. Vid Zinken fick vi kliva av (för det var kabelbrand mellan Zinken och Slussen) för att vänta på ersättningsbussar. Men vem fan orkar göra det? Så jag fick GÅ från Zinken till Södra (vilket normalt sett är en baggis) i regn, snålblåst och alltmänt pissigt väder. Jippie!!! Från Södra tog jag pendeln till stan och mötte upp mamsen. Sen hann vi kolla i affärer en timme och fick inte ett skit gjort. Kändes väldigt nödvändigt. Det positiva i allt detta är att jag hittade grymt snygga Converse på Footlocker som jag nog kommer köpa. Jag hör dom ropa på mig... =)

Inga kommentarer: