måndag, december 08, 2008

Frazze back in town...

Idag så kom mailet från Luger. Franz Ferdinand kommer till stan igen i Mars. Spelningen blir på Cirkus. Jag och Mills SKA ha biljetter dit. Ser så fram emot att se dom igen, sist vi såg dom på Debaser så rockade det riktigt bra. =)

Kommande spelningar:

The Magic Numbers
Hello Saferide
Markus Krunegård
Franz Ferdinand
Glasvegas (dom SKA komma till Sverige och vi SKA ha biljetter)

Och listan kommer fyllas på vart eftersom. Razorlight spelar på Debaser Slussen på Onsdag, jag hade gärna velat se dom. Men tja...vi får se om jag kommer dit eller inte... Måste kolla med Mills isåntfall. My homie... Hehe... =)

Prata med Mills idag, hon o R har flyttat till nya lyan i helgen. Så soft, Mills bara älskar det och tydligen är det toppen. Men vem skulle inte älska att flytta in i ett helt nybyggt hus. Jag är inte det minsta avis... Men om du tycker att jag börjar skifta i grönt så... =)

Musik just nu: Razorlight - I can't stop this feeling I've got

2 kommentarer:

C sa...

Snygging! Ja fy fan vad mycket skojiga spelningar vi har på G. Nästa fredag blir den bästa julklappen i alla fall. Älska TMN! Shit vad jag längtar! Ja du lär ju komma å hänga lite i vår nya crib, det ligger ju bara 3 minuters prommis från ditt jobb. Ses snart! Puss å kram! //Millsi

Jess sa...

Hänga lite... hehe... Du menade väl mycket? Haha... =)
Puss