tisdag, mars 15, 2011

En lite annorlunda dag

Jag ville kasta min mobil i väggen imorse när den började plinga. Var så trött att kroppen värkte och det var tungt att ta sig upp. Fixade min gröt, satte mig i soffan och åt framför SVT's Morgontv och...somnade, eller nåt åt det hållet. För helt plötsligt var klockan 07.40 och jag hade väldigt bråttom. In i duschen, stressa ur, sminkade mig på en nanosekund (okej jag överdriver lite kanske) och sen kastade jag mig ut genom dörren och ner till pendeln. Precis innan tåget skulle bromsa in i Sundbyberg så ringer telefonen. Det är min kära mor som säger att jag kan åka hem igen. Doktorn ligger hemma i kräksjukan, så vi får en ny tid längre fram. Men det viktigaste då...Proverna ser fortfarande bra ut. Inga konstigheter. Så förhoppningsvis kommer mamma hamna på halvårskontroller nu. Får se vad Doktorn säger sen. =)

Så min dag såg ut så här
1. Gick förbi Danis jobb i Sundbyberg och sa hej
2. Mötte upp mamma på ICA Maxi o handlade lite
3. Åkte hem och lagade lunch till mig, Anna och Wilhelm
4. Hängde med Anna och Wille hemma hos mig, la klart pusslet med Anna och mös med W

Och så lite bilder
Det här med källsortering ligger Wille vart om hjärtat. Han har dock inte riktigt greppat själva konceptet än.

Mat är gott och efterrätter är godast. Här blev det bärmix med turkisk yoghurt.

Wille är en riktigt kramgo liten kille, tur för mig som älskar kramar. =)

Mamma Anna och Wille

KÄRLEK!!!


Nu är det verkligen Zzz-dags... Natt!! =)

Inga kommentarer: