tisdag, november 02, 2010

Tillbaka i stan

Efter en suverän helg i Skåneland så är jag åter tillbaka i den svenska huvudstaden. Till mitt stora förtret. Satt och kollade lite på bostad- och husannonser på Hemnet idag, i och kring Kristianstad. Jag hoppas att vår ombildning blir klar och att vi får tillträde till våra lägenheter innan årsskiftet, så jag kan sälja min bostad och flytta från Sthlm. Hoppas att det kommer fungera med jobbet, annars får jag hitta ett nytt. Men det är inte det lättaste. Men flytta ska jag.

Idag har jag jobbat hela dagen och sen varit på styrelsemöte med föreningen, kom hem för 20 minuter sen och jag är helt slut i skallen. Känner att min stresspuls är lite igång, så nu sitter jag i soffan och försöker varva ner.

På torsdag ska jag träffa några vänner på stan och ta ett glas. På fredag blir det bio med Anders (Åsas sambo), han o jag älskar zombiefilmer. Så det blir Resident Evil Afterlife i 3D. Oh yes vad jag ser fram mot det. =)

Nej nu är det sovdags. Nattinatt.

Inga kommentarer: