fredag, november 05, 2010

Shoppa(holic) är underbart

Jag älskar att shoppa. Tur då att jag inte har allt för dyr klädsmak. Så jag kan handla på H&M också. =) Mina favoritaffärer är MQ, VeroModa, Salt, Sisters, H&M, GinaTricot och nån mer som jag inte minns nu.

Idag shoppade jag loss på hm.se, 2000 pix tog det inte många minuter att göra av med. Fast det är ju inte säkert att jag behåller allt. Beror ju på hur det sitter. =)

Här kommer lite bilder för er nyfikna. =)












Är totalt handlöst förälskad i Robyn just nu, eller ja inte i henne, men musiken. Hon är GRYM och jag har alldeles för många favoriter för att orka lista dom här. Men nummer ett just nu är Indestructible och några rader identifierar jag mig med, speciellt...

And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go

Som många andra har jag inte världens bästa erfarenheter vad det gäller kärlek och har ett krossat hjärta eller två inom mig. Men trots det så känner jag ändå att jag vägrar ge mig. Jag ska träffa kärleken någon dag. Kanske har jag redan gjort det utan att veta om det. Det är bara leva, ha ett öppet sinne och våga. Som Robyn säger...

But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible

Så det ska jag göra. Tiden får utvisa vem du är... =)

Inga kommentarer: