onsdag, november 17, 2010

Slut

Typ så känner jag mig just nu. Totalt slut på mer än ett sätt. Så min semester kommer precis lagom nu. Det är det enda som cirkulerar i mitt huvud för tillfället. Att jag ska åka. Förutom att jag har sjukt mycket att göra på jobbet. Jag tror hela säljarkåren vaknade upp för några veckor sen och insåg att det är kul att sälja. För f..f... vad jag har mycket att göra. Men jag klagar inte (bara lite), för det är kul att ha att göra och jag gillar att hjälpa säljarna. =)

Men nu ska jag snart checka ut, bara en dag kvar. Sen SEMESTER!!!

Jag ska försöka att hålla bloggen up to date, så ni får hänga med lite i Thailand. Har min lilla mini-HP med mig, man kan ju faktiskt inte helt försvinna från cyberspace. =)

Nu måste jag dock sova. Så vi hörs så snart som möjligt! =)
Kram på er

Inga kommentarer: