onsdag, november 10, 2010

Leverans på posten

Idag fick jag kläderna från H&M, allt förutom klänningen som kommer i slutet av november. Måste dock ringa dom om det, är ju inte hemma då så hoppas dom kan skicka den senare. Jag behåller alla kläder (passade perfekt och var jättesnygga) förutom väskan (som inte var i kuvertstorlek som jag ville ha), jeansen (som försökte mörda mitt skrev) och kjolen (som var fel längd och gjorde att den såg ut som en hösäck). Men jag är skitnöjd. Imorgon ska jag nog ha min nya polotröja. =)

Nej nu måste jag packa inför morgondagen. Åker till Anna, sover kvar, jobbar från henne på fredag, åker sen direkt till Dani och sover där, så jag är hemma först på lördag.

Ha en skön helg kära vänner! Glöm inte lyssna på min Best of ROCK spellista på Spotify, den är grrrrym. =)

1 kommentar:

mulligtmode sa...

Kul att kläderna (det mesta)passade :) Det står att min svarta klänning är på väg så vi får väl se om den kanske kommer imorgon eller nåt. Hoppas hoppas den är lite längre i xl...