måndag, november 15, 2010

Det här med smärta

Idag har inte varit en rolig dag. Haft så förbannat ont i ryggen. Svårt att sitta och ens ligga ner. Så jag måste nog ta ipren imorgon om det fortsätter. Försöker att inte äta några värktabletter alls då min mage inte riktigt kan hantera det. Men snart blir det nog "the lesser of two evils" som får kicka in...

Sitter och vänta på sista avsnittet av Dexter. Jag gillar fortfarande den serien, även om den inte är lika bra som dom första säsongerna. Men ändå...jag kan inte slita mig.

Hade planerat att gå på mötet med Hyresgästföreningen, ang ombildningen. Men med tanke på ryggen så fixar jag inte att sitta på en stol. Så det bidde till att stanna hemma.

Har redan börjat kika på lite kläder till Thailand. Kom på att det kanske kunde vara en bra ide att se till så att det jag ska ha med mig är helt och rent. Upptäckte att jag måste fixa några små saker, men annars är jag good to go. =) Kan inte riktigt fatta att jag åker på fredag. Det går liksom inte in i huvudet att från och med lördag så är jag två hela veckor, fjorton dagar i Thailand. Med tanke på vädret idag så kan det inte komma lägligare. Usch och fy för regn och rusk och tack och lov för varmare breddgrader.

Nej nu ska jag kolla på Dexter och sen är det läggdags.
Sov gott kära ni. =)

Inga kommentarer: