söndag, november 14, 2010

Kajsa Bergqvist & jag?

Vilken rolig helg jag har haft. I torsdags var jag hos Anna, i fredags hos Dani och igår hos Louise. Eller ja, Louise och jag träffades på stan för ett glas, vilket slutade i en helkväll/natt på stan där vi halv fem på morgonen promenerade hem till Louise på Söder. =) Efter en riktigt kul kväll.

Det märks dock att jag är trött med stort T (men inte det minsta bakis, blev inte så mycket dricka) för jag försökte öppna ytterdörren med VISA-kortet när jag kom hem och glömde sen maten på spisen när jag gjorde lunch. Men sönderkokt mat går också att äta...det är dock inte lika gott.

Jag skulle inte bli sen igår hade jag bestämt, för jag har egentligen miljoner saker att göra idag, inför Thailand. Men det får fixa sig en annan dag. Bara tanken på att göra nåt fysiskt ansträngande gör mig utmattad. Hehe...

Men trots det så mår jag bra och känner mig riktigt glad inombords. Det var ett tag sen, även om jag i grunden är en positiv människa så har det varit lite mycket saker på senaste som sugit min energi. Men just idag har jag fått lite av den energin tillbaka och jag vet vem jag har att tacka för det. Du vet inte ens själv hur mycket gott du gjorde, men det var precis vad jag behövde. Så TACK! =)

Jag är förresten tydligen lik Kajsa Bergqvist fick jag höra hela kvällen igår. Kan inte riktigt se det själv förutom att vi båda är blonda, men...

Släkting?


Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite serier, ikväll kommer jag inte bli sen i säng. Ha en skön söndagskväll kära ni.
Kramar

Inga kommentarer: