fredag, november 26, 2010

En dag till

har jag nu varit i Koh Lanta. Det är skönt att vara här, men samtidigt på nåt underligt vis så längtar jag lite hem. Kanske för att jag är så hemkär, älskar Sverige. Inte snökaoset som verkar härja just nu, men ändå. Sverige är liksom...bäst. =)

Dagen började med magsjuka. Mindre kul. Trodde jag skulle ligga däckad hela dagen. Men efter lite magmedicin och vila, så gick det bra att gå ner till stranden vid lunchtid. Nu mår jag som vanligt igen. Tack o lov för det. Hade inte varit kul att ligga däckad dom få dagar man är här. Vill ju försöka bli lite mindre vit iallafall. När man nu har tillfälle. Annars händer det inte så mkt här mer än att vi solar, badar, äter och latar oss. Ska väl ta tag i att åka på nån liten utflykt innan det är dags att åka hem. Får masa mig ner till receptionen och se vad som erbjuds. Är klart sugen på att snorkla igen, för det var höjdpunkten förra året. Men vill man åka med är bra guide så är det inte gratis. Så vi får se... =)

Nej nu är det snart dags för lite mat och sen kanske en film på rummet.

Sköt om er hemma i kylan och snön.
Kramar

1 kommentar:

Carina sa...

Ja sköt om er & njut av värmen, södra delen av vårt land har haft kallt idag (västerås -23..) här i Luleå -3 och pytte snö. Var i Sthlm i helgen =svinkallt!!

Så njut!!! Kram