torsdag, november 25, 2010

Hälsningar från ett varmt Thailand

Nu är vi på Koh Lanta och jag kan äntligen logga på ett bättre internet som faktiskt går att surfa med. Men man kan väl inte begära så jättemycket från Koh Lipe som är en liten paradisö mitt ute i Tarutao Naturreservat. Vistelsen där var helt underbar. Hotellet var toppmodernt och personalen så goa att jag ville ta med dom vidare hit. Ön var ett tropiskt paradis, utan några underdrifter. Ska se om jag kan få upp lite bilder senare i veckan. Man tror knappt sina ögon. =)

Vi har det iallafall bra. Solar, badar, äter mat, tar promenader efter solens nedgång (innan går det inte att röra sig med 35 grader i skuggan) och dricker drinkar. Kommer inte bli kul att ställa sig på vågen när man kommer hem. Men men...det är ju semester. =)

Nej nu har jag suttit alldeles för länge framför datorn. Vi hörs!
Kram

Inga kommentarer: