söndag, februari 07, 2010

Otur

Dagen har varit soft. Åkte in till stan vid två för promenad och fika med en ny vän. Hade på mig nya stövlarna, dom med högt skaft. Och inte alls överraskande så fick jag såklart skavsår eller ja, en enorm vattenblåsa på hälen. Ni skulle inte tro mig ens om ni såg den med egna ögon. Jag hade dessvärre inget annat än vanliga plåster med mig i väskan. Så jag fick lov att ta det som fanns till hands. Vilket innebar att när jag kom hem och tog bort plåstret så åkte huden med. AJ fan säger jag bara. Tur i oturen så har jag både sårtvätt och antiseptiska stora plåster hemma. Den stora frågan nu är om jag kommer kunna använda skor imorgon så jag kan ta mig in till kontoret. Eller om jag är fast hemma... Återstår att se.

Smet dessutom in på Bengans på Drottninggatan som hade Rea. Blev några CD-skivor.
The Magic Numbers - The Magic Numbers
Kings of Leon - Only By The Night
The Hives - The Black And White Album
Paramore - Brand New Eyes
Johnossi - All They Ever Wanted

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ouch stackare =/ Stövlarna va riktigt snygga och passa dig perfekt =)

Anonym sa...

Hur var skivorna?? Lät som trevliga plattor. Btw så är Bengans en sjysst affär. Finns en stor Bengans i Göteborg som varit mitt vattenhål när jag varit där nere. Riktigt stor, men denna i 08 är också bra =)