lördag, februari 27, 2010

Mitt ömkliga jag

Sittligger i soffan, trött som en örn, huvudet värkar, sömnbristen sliter i min kropp och gårdagens alkoholintag har förvandlat min mun till Sahara.

Spelningen på Kägelbanan igår var grymt bra. Jennie Abrahamson är så bra att jag saknar ord. Älskar hennes musik och det faktum att hon är så ödmjuk i sin excellens gör bara allt ännu mer tilltalande. Så gårdagens betyg blir 10 drinkpinnar och 5 möjliga. =)

Det var härligt att träffa M igen, vi hade inte setts på jättelänge och hade massor att prata om. Jag hade verkligen saknat min vän. Men nu blir det nog bättre, när hon går ner på deltids jobb så att hon hinner med sitt pluggande också. Jag fattar inte att hon hunnit med allt hittills, men det har hon och det beundrar jag henne för. Hon är grym min vän.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag på Rico's för A och sen hem till henne för film och häng i soffan. Imorgon är det Kent på Annexet med M, ser fram emot alltihop trots att jag inte riktigt listat ut än hur jag ska hitta orken för resten av helgen. Varför är man alltid efterklok?

Gårdagen i bilder




2 kommentarer:

jessica sa...

Vilka härliga bilder =) Du såg ut att ha haft jätte kul!!
Jess

C sa...

Hej vännen! Oh what a night! Tack för igår och för de fina orden. :) Hoppas du piggnat på dig och att du får en skön kväll på födelsedagsmiddagen. Vi ses imorgon! Puss å kram!