onsdag, februari 03, 2010

Fett

Är det nåt jag är totalt livrädd för så är det fett. Inte nyttigt fett som fisk, avokado, nötter etc. Det tycker jag om. Nej, kroppsfett skrämmer mig. Speciellt mitt eget.
Och hur kom jag att tänka på det? Jo jag kom hem ganska sent efter en fika på stan med Gunnar (som var riktigt trevlig) och vad är det på teven om inte "Supersize me". Tyvärr missade jag första timmen. Men det räckte med att se den sista för att bli tillräckligt illamående.
Det enda jag kunde tänka var att jag ALDRIG någonsin vill se ut som många amerikanare gör. Jag gillar inte alls dom tre kilo jag gick upp över jul och nyår för att jag struntade i vad jag stoppade i mig. Måste ta tag i det snarast och få bort bort bort dessa extrakilon. Usch!
Men motivationen har varit sisådär senaste tiden. Min drömvikt är 65 kg och dit ska jag en dag. Först ska jag dock ner till 68, som jag vägde innan jul. Sen så...får vi se. =)

Inga kommentarer: