söndag, februari 14, 2010

När alla vännerna gått hem

Klarade mig genom Alla hjärtans dag i ett stycke. Tror det var strategin att inte gå ut genom dörren som gjorde dagen. Tack o lov har jag ingen sliskig Alla hjärtans dag reklam hemma i lägenheten som visar hur mycket kul man kan göra om man är två och nej nu låter jag nu nästan bitter och det är jag verkligen inte. Bara trött på alla denna kommers kring en dag precis som alla andra, men som affärerna fått till en spendera för ditt dåliga samvete dag eller nåt sånt...

Lite om denna dag

Jag har hittat ALLA säsonger av Gilmore Girls. Törs jag ens nämna att jag har svårt att sluta titta. Godnatt!

Till mina närmsta och käraste vänner, jag hoppas jag säger det med jämna mellanrum.
Ni betyder allt för mig och jag älskar er alla som min familj. Ni vet vilka ni är. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

*Host* du kan pussa på mig till nästa tillfälle ;)