måndag, februari 15, 2010

Fika på stan

Träffade A i stan för en fika på John Criss på Drottninggatan. Det blev en supergo Hummersoppa med rostat bröd och en god kopp Bombay Chai med skummad sojamjölk. Mums!
Var kul att träffa A igen, för det var länge sen och hon är dock en kär vän trots att det ibland går väldigt långt mellan gångerna vi ses.

Nu är jag hemma, kollar Gilmore Girls, känner att jag egentligen skulle behöva sätta mig och jobba halva natten. Men ska försöka sova istället och jobba hårt som sjutton imorgon.

Åh, på lördag ska jag till Vall Entuna och umgås med D och V. Blev så glad när D ringde och föreslog. Ser verkligen fram emot lördag. =)

Imorgon ska jag ut o äta middag med mamma och moster. Det lutar åt en underbart god skaldjurssoppa på Mest. Men vi får se. =)

Inga kommentarer: