tisdag, september 29, 2009

Världens tråkigaste människa

är nog jag just nu skulle jag tro. FÖRLÅT att jag är så leee på att uppdatera. Men jag är verkligen inte hemma nåt. Sitter på kontoret till halv sju-sju på kvällarna. Hemma halv åtta, så äta lite, slappa en stund och sen direkt i säng runt halv tio för att orka upp.
Känner mig i alla fall inte direkt stressad. Det är det jag är mest rädd för. Att jag ska fastna i stressmardrömmen jag upplevde i början av året, då jag bröt ihop utmattad på kontoret och blev sjukskriven 3 veckor. Aldrig mer. Men än så länge känns det okej. Är bara så trött, så trött.

Skickar massor med tankar, kramar, pussar och kärlek till Elton som fortfarande bara sover och inte vill vakna. Lilla barn, vakna snart så att din mamma, pappa och storebror får njuta av ditt härligt busiga jag igen. =)

Kram på er

Inga kommentarer: