lördag, september 26, 2009

Ännu mera shopping...

Vaknade 06.22 imorse och var ganska..pigg faktiskt. Läste en stund bara för att det är så skönt att ligga kvar i sängen, sen kastade jag mig in i duschen och åt lite frukost. Kollade på klockan och insåg att hon inte var mer än halv åtta. Så jag passade på och tvättade håret. Strax efter åtta ringde jag mamma för att kolla om hon var vaken. Det var hon, nyvaken.
Bestämde att vi skulle ses på stan så snart vi var klara. Jag gick ner till frissan, köpte lite nya silkesdroppar och ny glansspray från KMS och hämtade min kompis Pokes hatt som lämnats in där. Hem igen och lämnade av allt, sen så åkte jag in till stan för att shoppa och promenera i det fina vädret.

Ja jag vet. Jag shoppade igår. Men innan dess så var det länge sen. Så man kan säga att jag tagit igen det nu. =)




Gick in på Bönor&Blad för att köpa Mums Bums, världens godaste chokladte. Tjejen bakom disken beklagade att dom inte hade det, men tog fram ett annat te som hette Irish Dream och luktade som Baileys. Jag köpte ett hekto. Ser fram emot att dricka det ikväll. =)

Köpte äntligen parfymen som jag gått och kikat på i en månad. Provade den då och tyckte den doftade sjukt gott på mig. Puffade på mig lite mer parfym idag och det doftade lika gott nu. Priset var inte heller farligt, 389 kronor och så fiskade mamma upp en rabattcheck på 20%. Så ja, jag är nöjd. =)

Handlade även en massa goa saker på Bondens egen marknad på Söder. Varmrökt lax, romsås, morötter, majskolvar etc etc. MUMS!!!

Inga kommentarer: