fredag, september 11, 2009

I will survive

Hur trött som helst efter en tung vecka. Men det har varit riktigt roligt. Igår var jag hemma hos Anna och åt middag. Hon gjorde den godaste pastasåsen jag ätit på länge. Det var så gott att jag tog lite mer, fast jag var mätt och sen ville magen inte veta av mig mer. Haha...

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Kollat på tv, ätit middag, ostbågar och godis. Så nu har jag smått ågren. Tänkte dock försöka ta mig ut i spåret imorgon, det var alldeles för länge sen nu. Jag är en dålig människa. =)

Har förresten börjat kolla på BBC's Survivors eller ja Överlevarna som den heter på svenska. Riktigt bra serier. Spännande och intressant. Vad skulle man göra om man vaknade upp en dag och 90% av jordens befolkning var död? Det ger en helt klart en tankeställare i dessa influensatider. Men jag tycker att dom upprörda rösterna som inte ville att fyran skulle sända den här serien är lite väl fåniga. Som dom sa på TV4 Nyhetsmorgon: Vi utgår ifrån att folk kan skilja på verklighet och fiction. Ja, du TV4, det hoppas jag med. För annars undrar jag faktiskt vad det är för fel på mänskligheten...

Idag fick jag veta att en viss person troligtvis kommer tillbaka till Sverige om en månad. Känns kul, men inte lika yiihooo som tidigare. Men risken är ju ganska stor att man kommer trilla dit igen. Men det gör inget. Livet är för kort för att bry sig om såna saker. Det är till för att levas och jag tänker njuta av varje sekund.

Dani tyckte inte den förra bilden på mig var nån av mina bästa hehe... Vilket jag kan förstå gumsan, så här kommer en skön sommarbild. Enjoy!



Önskar er alla en trevlig helg! =)

Inga kommentarer: