måndag, september 21, 2009

Ett brev fyllt av kärlek

Idag kom det ett brev på posten. Ett helt vitt kuvert med handskriven adress på. Spanade in skrivstilen och funderade på vem det kunde vara som skickat nåt. För hur ofta får man handskrivna kuvert i brevlådan numer? Efter att jag försäkrat mig om att inget tickade inuti så öppnade jag det.

Min första tanke var reklam. Så läste jag dom två första raderna, "Grattis på födelsedagen min älskade vän!" och insåg att antingen har vissa företag börjat med väldigt aggressiv marknadsföring eller så var detta inte reklam. Det visade sig när jag läste vidare att det inte var reklam. Det var ett litet brev fyllt av kärlek från bästa vännen Mills.



Så nu har vi en konsertdejt den 19:e januari 2010, jag och min Mills. =) Det är så man blir helt varmt i hjärtat.


Älskar dig gumman! Kram från din J

1 kommentar:

C sa...

Älskar dig med vännen! Kul att du blev glad! :-) Puss å kram!