onsdag, september 23, 2009

Pust pust

Jag är smått trött och har vissa stressymtom. Det är sjukt mycket att göra på jobbet, men det är bara att bita ihop och jobba på. Är inne på kontoret senast halv åtta på morgnarna och går tidigast vid 6-tiden.

Kan se att Jenni (Eltons mamma) skrivit rubrik "Livet är inte rättvist" på sin blogg, men jag kan inta ladda fram sidan. Får time out error, så nu är jag skitorolig. Jag vet att Elton har genomgått ett gäng undersökningar för att se hur behandlingarna har gått, om Eltons cancer är borta eller på väg bort. Så nu är oron stark i magen att det kommit fram negativa resultat för familjens del. Usch, snälla snälla, säg att det inte är så. Jag blir tårögd bara jag tänker på det. Jag hoppas jag kommer åt Jennis blogg snart och att det inte är som jag befarar. Det får inte vara så.

Fan också, det var som jag befarade. Elton är jättesjuk och helt okontaktbar. Min tankar går till Jenni och Anders, hans föräldrar. Fy fan vad dom har fått gå igenom och går igenom. Jag fattar det inte, hur mycket ska dom behöva lida.

Inga kommentarer: