söndag, september 20, 2009

Ja må jag leva

Idag fyller jag 33 år. Igår var vi ute och åt middag på Patricia, sen blev det en drink i baren, lite discodans och så hem för att sova. Idag var jag uppe tidigt, trött o smått bakis trots litet alkoholintag. Det var full rulle ända fram till klockan två då familj och vänner kom för tårta, kakor och kaffe. Efter att dom kommit gick det över till fullt ös. Vi hade jättetrevligt, åt gott, skrattade gott och jag fick en massa fina presenter.

Nu är jag trött trött trött och skall snart sova. Ska bara kolla klart på Ghostbusters II.
Sov gott och tack alla som gjorde min födelsedag till en alldeles speciell dag. =)

Puss o kram

Fick förresten sms från min gud-dotter idag, där hon skrev att jag är världens bästa gudmor. Barn vet verkligen hur dom ska träffa en rakt i hjärtat. Tår i ögat, jag? Nu förstår jag inte alls vad du pratar om... =)

1 kommentar:

Jenni sa...

Minns inte om jag grattade dig på din födelsedag!? Om inte så kommer här en STOR KRAM i efterskott! Hoppas du hade en underbar dag!
Lycka till med nya jobbet, det kommer du fixa galant!
Kram Jenni