torsdag, september 17, 2009

Men hallå...förlåt

Jag är helt usel på att skriva om mina dagar just nu. Jag har massor att göra på jobbet som vanligt och jag håller dessutom på att byta tjänst. Jag vet inte om ni minns att jag sa att jag hade ett litet projekt på G.

Utdrag från JOBB, JOBB & JOBB:
"Har dessutom ett litet projekt på G, som jag inte kan berätta om än. Men jag hoppas att det kommer gå igenom, för det kommer förändra en stor del av mitt liv till det bättre. =)
Men än så länge är det locket på. Ssshhh..."

Och dom första etapperna har börjat gå igenom. Jag håller på att byta tjänst inom företaget där jag jobbar. Det känns så otroligt kul. Det kommer bli väldigt tufft med mycket jobb under speciellt överlämningsperioden, men förhoppningsvis också framöver. Jag hoppas på väldigt mycket action och arbete, massa mer pengar in till företaget och förhoppningsvis mer pengar i min plånbok. Det vore härligt. =)

Nu måste jag jobba vidare. =) Trevlig helg från imorgon.

Inga kommentarer: