måndag, maj 10, 2010

Vinden viner

Just nu är det hur mycket som helst. Jag förstår inte hur jag lyckas boka in så mycket.

Imorgon ska jag ut o äta middag med några kollegor. På onsdag ska jag storstäda hemma. Torsdag ska jag träffa Åsa och Lilly, det lutar åt en tripp till Aquaria. På fredag kommer Anna hit till Jakan med Lillräkan, vi tänkte ta en fika och så blir det en lång promenad till Kallhäll. Håll tummarna för fint väder. =) På fredag kväll ska jag troligtvis till Renée och Thilde och kanske sova kvar. På lördag har jag bokat mobil-shopping med farmor och träffa mamma. Så jag måste ringa farmor och kolla om vi kan boka om. På söndag ska jag träffa pappa. Jag förstår inte riktigt hur jag lyckas boka in ett sånt tajt schema. Men det gör inget heller, för det är ju bara roliga saker.

Träffade Dani i söndags i stan. Vi åt lunch, gick vi lite i affärer och sen blev det en lång promenad, från centralen till Odenplan, från Odeplan till St Eriksplan och färden slutade vid Fridhemsplan. Vi satte oss även en stund i en park och tittade på barnen som lekte och pratade om allt möjligt. Det är skönt att ha så fina vänner som jag har. Vänner är så viktiga,det är dom som står en närmast och som ger en sanningen när man inte vill ha den, men behöver den.

Idag har jag också registrerat mitt SL Access kort på Mitt SL. Så om jag förlorar mitt kort, så spärrar SL kortet så fort jag anmäler det och jag får ett nytt kort efter ca 4 dgr med samma värde på som det jag tappade. Grymt bra! =)

Och just det. Det har kommit en förfrågan om intresse att bilda bostadsrättsförening i vårt hus och flera andra. Vår hyresvärd verkar vilja sälja av vissa fastigheter. Vilket jag kan förstå med tanke på rucklet jag bor i. Lägenheten är ju okej, men resten av huset...Brrr.... Och tvättstugan...där ens kläder kommer upp skitigare än dom var när man tog med sig dom ner. Dom borde ge bort fastigheten till oss om du frågar mig. =)

Inga kommentarer: