fredag, maj 07, 2010

Ändrade planer

Helgen blev inte riktigt som tänkt. Men vad är inte jag, om flexibel. =) Renées pappa har dessvärre hamnat på sjukhus, så fredagskväll hos henne blev framflyttat. Imorgon ska jag fortfarande träffa Åsa och Lilly (och Anna kommer nog förbi en sväng imorgon bitti med lillräkan) och på söndag har jag bokat in Dani. Hon har skickat Viktor till Finland med pappa Jocke över helgen och är alltså gräsänka. Så det ska bli kul att få lite egen "girltime". Blir ju inte så mycket av med det när Viktor är i farten. =)

Och nästa vecka jobbar jag bara TVÅ (ja du hörde rätt) dagar. Så fantastiskt skönt. Hela fem dagar ledigt. Känns som så mycket tid att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på. Hehe... Ett angenämt problem. Jag vet i alla fall att jag ska träffa Anna och pussa på lillräkan och träffa mamma. Sen får vi se.

Trivs otroligt bra på jobbet numer. Känns så roligt att få koncentrera sig på att jobba med licenser och att slippa HP kontraktsdelen, även om jag såklart får hjälpa Camilla när hon behöver. Men det gör mig inget alls. Säljarna verkar väldigt positivt inställda till min nya roll och dom ringer, mailar och mötesbokar med mig för glatta livet. Så ja, vad ska jag säga. I'm high on life? =)

Trevlig helg på er kära vänner!

Inga kommentarer: