tisdag, maj 04, 2010

Jag har gjort

massor på jobbet idag utan att få något gjort... Det kan man kalla att lyckas. Haha...

Imorgon ska vi på konferens med vår avdelning hela dagen, på hemligt ort. Så det kan ju bli intressant. Jag undrar vad min chef har hittat på. =)

På fredag åker jag ut till Renée och Thilde, sover kvar där till lördag. Så slipper jag sitt och åka hela långa vägen hem mitt i natten med en massa vin i magen. =) Sen på lördag åker jag direkt till Åsa för att vara med henne och Lilly och på söndag måste jag städa. Synd bara att det är så trist, funderar starkt på att skaffa mig städhjälp. Nej nu börjar The Good Wife på TV4.

Sweet dreams!

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Visst kan det kännas så ibland och ... tänker jag: vad gör det om det ÄR/VARIT så? Ät det så viktigt att alltid prestera till det minsta?
:)