onsdag, december 30, 2009

Snipp Snapp Snut

Var hos frissan idag. Dock inte mina vanliga, Therese. Hon fick tydligen för sig att säga upp sig, sälja sin lägenhet och flytta till Köpenhamn då hon träffat en kille. Happ... Så idag fick jag snällt nöja mig med att bli klippt av Sandra, en 19årig nyexad frissa, som i och för sig var duktig. Men inte som Therese. Nåja, vad vore en bal på slottet?

Efter frissan tog jag en tur i centrum, HM, Kicks, Systemet och Konsum. Så nu är allt klart för nyår. Jag hittade dessutom världens sötaste klänning på HM, dock hade dom inte min storlek. Så snälla affärsbiträdet ringde till stan och dom hade ETT ex kvar och det var min storlek. Yeeaa!! Så imorgon när jag åker till Poke ska jag förbi och köpa den. Känns så härligt. Jag hoppas verkligen att dom HAR hängt undan den, annars kommer jag gråta blod. För den är såååå fin och jag är skitsnygg i den. =)

Och som ni nu förstått så har jag bestämt mig ang nyår. Jag åker till min kompis Poke och firar nyår med honom och tre skotträdda hundar, varav två är grand danois. Kan bli intressant. Hehe... Kände absolut för fest, men vill hellre fira med nära vänner än med en massa främlingar. Så det ska bli kul att fira med Poke. Nyårsmenyn som vi bestämt går heller inte av för hackor. Mums säger jag bara. Hihi...

Gott Nytt År!!!

2 kommentarer:

C sa...

Gott nytt år älskade vän! Tack för alla roliga, sköna stunder och samtal. Du är en fantastisk vän och jag är så glad att jag har dig. Älskar dig! Nästa år (om du inte försvinner ner till Sveriges baksida) måste vi komma iväg på många fler spelningar, Deal? Puss å kram och ha en fin kväll!

Rebecca sa...

Hoppas att du & Poke fick en fin kväll. Gott Nytt år! Puzz & Love