tisdag, december 08, 2009

Hemma igen

Det bittra sanningen börjar sakta men säkert gå upp för mig. Jag är hemma, i Sverige, igen och imorgon börjar jag jobba. =(

Äsch, så farligt är det inte egentligen. Men om jag hade fått välja så hade jag gärna stannat en vecka till och bara hängt med mina nya vänner.

Vi lärde känna två underbart sköna tjejer under resan, Tong och Aday.



Vi har som tur är bytt adresser och kommer att höras och JAG ska åka ner igen. Jag hoppas att det kommer bli inom ett år. Jag börjar jobba på sparbössan redan nu. =)

På fredag kommer Anna på middag och lite häng. Hon var så gullig och tog hand om mitt hem medan jag var borta så jag tänkte skämma bort henne lite.

Och på lördag kommer Mills på middag, musiknördarkväll och en hel del dricka om jag känner oss rätt. Hihi...

På söndag ska jag skrapa ihop mig själv och åka hem till farmor, för hon fyller 86 år.

Och så hoppas jag att snart få träffa Dani och Viktor, saknade min lilla ögonsten medan jag var nere i Thailand. Men nu är jag hemma igen. =) eller =(... kan inte bestämma mig.

Sov gott, det måste jag, för inatt blev det inte mycket av den varan och nu börjar råttracet igen.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Välkommen hem söt!! Hoppas att ni har haft det jättebra. Du måste berätta allt sen. =) (Förlåt men jag måste fråga: har era väninnor alltid varit tjejer?)

Carina sa...

Välkommen till landet S i de nordligare delarna i vår värld, efter att sett rebeccas inlägg så slår samma tanke mig..

Hoppas ni haft det helt superb!!