fredag, december 25, 2009

Mamma mia!

Julaftonen var helt okej. Firade hemma hos farmor som vanligt med mamma, pappa och syrran. Och som vanligt ingen julgran, ingen julklappsutdelning och inget kul. Men jag hoppas kunna ta igen det senare i livet. Eller nåt. Fick dock jättefina julklappar av mamma. Kent's senaste skiva, en bodyscrub på Hasseludden (Yasuragi spa) och ett biokort laddat med 200 kr. Tack goa mamma! =)

Idag vaknade jag tidigt, satte igång med tvätten (hade hur mycket som helst att tvätta) vid halv nio och var klar vid sex-tiden ikväll. Nu är jag såklart trött, men nöjd att allt är rent och klart. Mamma åkte hem vid fyra, hon har varit här sen i onsdags. Det har varit trevligt att få fira lite jul.

Imorgon åker jag till Becca i Norrtälje över dagen, det ska bli riktigt roligt. Inte varit där på väldigt länge och det var dessutom länge sen jag o Beccs sågs överhuvudtaget. På söndag ska jag träffa Åsa och sen är det tre dagar jobb och så är man ledig igen. Detta året var snål med ledighet, men skönt i alla fall med det lilla man får. =) Känner mig fortfarande lite kluven inför nyår, ska kolla med Mills om hon och R kommit fram till nåt. Så får vi se vad som händer.

Kollade på en skitdålig film ikväll som heter Ravenous. Om du är en fan av kannibalism och splatter så se den, annars rekommenderar jag att du låter bli. Den filmen var helt sjuk och gav mig ångest. Jag vet inte ens varför jag såg klart den. Usch!

För att få bort den dåliga känslan i kroppen satte jag på Mamma Mia! som jag inte sett ännu. Den var väl trevlig, men inget jag rekommenderar. Men kul att höra alla sköna ABBA-låtar. Nu är klockan snart elva och jag måste lägga mig. Imorgon ringer kl 08.00 för kl 11 måste jag åka och jag avskyr att stressa på morgonen när jag är ledig.

Hoppas ni får en skön helg! =)

Inga kommentarer: