torsdag, januari 08, 2009

This and that

Lite kul info. Glasvegas kommer äntligen till Sverige. Biljetterna släpps på måndag. Jag och Mills kommer sitta som klistrade på nätet och tokboka biljetter. Det ska bli helt suveränt att få se dom. Så att vi inte skulle lyckas få biljetter är inte ett alternativ. =) Ville bara klargöra det.

Har helst absurt mycket att göra på jobbet just nu. Fattar inte hur jag ska hinna med allt jag måste göra. Det är väl lika bra att odla ett magsår redan nu och kasta in handduken kanske...Men inte jag inte, jag kör till jag stupar.

Borde egentligen inte vara uppe så här sent med tanke på hur trött jag var imorse. Men fastnade framför en riktigt rolig film på 3an, "Matte söker Husse". Så jag bara måste se klart den. Två av mina favoritskådisar är med, John Cusack och Dermot Mulroney.

Kom just på att min säng är obäddad. Så innan jag får sova måste jag bädda min säng med nya lakan. Åååååh vad tröstlöst...

Nej nu börjar filmen igen. =)

Inga kommentarer: