onsdag, januari 14, 2009

Asahi, my darling

Idag har jag röjt lite på vinden. Eller ja röjt och röjt, snarare lassat in ännu mer... Jag ser inte fram emot den dagen då jag måste städa vinden... Det blir ingen lätt uppgift. =)

Igår var jag och Dani ute och åt en jättegod japansk middag på Ramen Ki-Mama och...jag drack en av mina numera nya favoritöl Asahi. Efter middagen gick vi Birger Jarlsgatan ner och hittade en mysig lite pub där vi tog några goda öl och umgicks. Det var skön själavård. =)

Är helt förlamande trött. Detta mörker som innesluter nästan alla dygnets timmar. Idag var det lite sol, men ändå... Jag behöver sol, energi, semester...Nån som har nåt att erbjuda? Men imorgon är det torsdag och på fredag ska jag jobba hemifrån, vilket innebär sovmorgon... Yeeeah!!!

Men...imorgon är det kontoret som gäller och då ringer klockan 06...Så Godnatt mina vänner. Dröm sött.

Musiktips: Glen Hasard & Marketa Irglova - When your mind's made up & Falling slowly

Inga kommentarer: