torsdag, januari 22, 2009

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Vi fick biljetter på andra släppet till GLASVEGAS!!! Jag är så lycklig att jag darrar i hela kroppen och hade tårar i ögonen precis efter att jag norpat åt mig två biljetter. Dom sålde slut på EN minut och JAG lyckades få TVÅ stycken. =)

JAAAA JAAAA JAAAA JAAAA!!!! Nästan så jag blir lite smått religiös... Hihi...

Som en extra thrill så hade jag inte pengar så det räckte (så här i löningstider) för att köpa biljetterna och jag kände hur hjärtat sjönk som en sten. Men så kom snilleblixten...MAMMA!!! Jag ringde henne, fick henne att släppa allt hon hade för sig (hon hade precis kommit ur duschen och stod och smörjde in sig haha stackarn) och börja knappa på sin dosa så att jag kunde handla med hennes Nordea-konto. Och efter mycket dirigerande och ett antal magsår av nervositet för mig så gick det hem. Trodde inte det var sant. Har fortfarande svårt att greppa att det är sant. VI HAR BILJETTER TILL GLASVEGAS!!! =)

Inga kommentarer: