söndag, januari 04, 2009

Before hell freezes over...

Ibland är vardagen extremt trist. Så trist att man nästan blir lite förvånad att man inte hoppar från Östersundsbron var och varannan dag. Okej jag kanske överdriver en smula. Men frosta av frysen är nog en av dom tråkigaste saker som måste göras, det är så osexigt att jag bara vill dra en gammal filt över mig. Jag skulle chansa på att klockan var runt 11 när jag stängde av frysen idag, nu är klockan snart fyra och jag är fortfarande inte riktigt klar. Jeesus... Jag har dessutom lyckats slagit ett litet hål i väggen på frysen när jag hamrade bort is, fått skärsår efter isen på händerna och jag kommer nog aldrig någonsin blir varm igen...ever. För att inte tala om alla Skator som hela dagen kollat in mina fryslådor som står på balkongen och säkert gärna hade dragit iväg med halva min frys om jag inte jagat iväg dom. Jag hatar att frosta av frysen!!!!!

Inga kommentarer: