söndag, januari 18, 2009

Såattvettu...

Helgen har varit skön. I fredags hade jag middagsgäst, god mat, trevlig sällskap och skön konversation gjorde kvällen riktigt angenäm. I lördags städade jag upp efter middagen och tvättade massor. På kvällen åkte jag hem till Annika i sumpan, åt god middag, mös i soffan och snackade en massa. Åkte hem vid midnatt, trött, mätt och glad.
Idag har jag inte gjort många knop, mer än legat i soffan, kollat tv och tagit en vända eller två till köket för ett par koppar te.
Träningen har helt klart blivit lidande, inte sprungit på snart två veckor. Skärpning där. Pratade med Dani i telefon idag och hon berättade att hon också slarvat med att springa, så det kändes lite bättre att höra att man inte är ensam om att slarva... =)

Nu kollar jag på Miami Ink. Lyckas matcha in det programmet ibland när jag sitter och zappar och det är faktiskt riktigt bra. Man får både se koola tatueringar och höra intressanta livsöden.

Och imorgon snurrar ekorrhjulet igång igen...

Jag är kär i...
The Killers senaste skiva "Day and Age". Speciellt "Human". Har du inte hört albumet så är ditt liv inte komplett... =)

Inga kommentarer: