fredag, februari 20, 2009

Vita lögner

Efter två dagar med total EGO-fixering så känner jag mig lite mer sammansatt än vanligt...eller?

Igår hade jag o Anna Hemma-Spa hos henne. Skumbad, ansiktsbehandling, hälskrubbning, vindrickande, svullande och total avslappning resulterade i två väldigt avslappnade tjejer som nästan somnade ifrån varandra.

Idag kom Becca över för lite bonitoligering... =) Bonitologi är om du söker på nätet: "Ordet Bonitologi betyder läran om att finna och eliminera orsaker till ohälsa och därmed skapa God Bonitet. Bonitet betyder friskhet, hälsa, godhetsgrad". Såereserru...
Hon pratade med min kropp genom fingertryckning på handleden och gav mig healing där det behövdes. Det var mycket avslappnat och skönt. Blev lite yr vid ett tillfälle, så nåt gott lär det ju gett. =) Jag tycker hela grejen är väldigt spännande och det verkar inte vara nåt lätt vetenskap direkt. Så det är tur att Becca är en smart tjej. Tack gumman, det var mycket uppskattat och görs gärna om.

Imorgon ska jag träffa Mills inne i stan och på kvällen ska jag till Fouad som fyllt 35 eller var det gubbe... ;) Hehe...

Har förresten hittat ett nytt band som verkar riktigt lovande. White Lies. Deras Farewell to the fairground (från debutalbumet To Lose My Life) är riktigt skön. Enligt vad jag hört så delar dom producent med The Killers och Glasvegas och det kan inte ju inte bli så mycket fel då. Så diggar du smått 80-tals synth-influerad poprock är mitt musiktips att lyssna in dom, väl värt en stund av din tid om du frågar mig. =)

Inga kommentarer: