måndag, februari 02, 2009

This is your life

Känner mig allmänt osocial och trött idag. Huvudvärk hela dagen och en underbar stressmage gör mig smått kinkig (ett ord man knappt törs använda efter en viss blöjreklam för några år sen).
Fredagen spenderades hos Familjen Stolpe i Vallentuna. Skönt att få en liten paus på landet efter en vecka av ångest och asamycket jobb. Tar det nånsin slut? Fortfarande ett par veckor kvar innan vi får reda på vilka som får gå eller inte på jobbet. Jag tror inte att jag ligger i riskzonen, men kan ändå inte låta bli att oroa mig. Kommer inte slappna av förrän vi fått veta alla namnen och jag hoppas verkligen inte att jag är en av dom.
På lördagskvällen blev jag bjuden på en supergod middag (vem kunde veta att lammytterfilé var så otroligt gott) och trevligt sällskap. Kom hem sent och var inte pigg dagen efter. Spenderade halva söndagen i soffan och kollade på tv, andra halvan spenderade jag med Mills på Markus Krunegård spelningen på Cirkus. Angenämnt nöje helt klart och ett par goda öl i magen gjorde söndagen alldeles perfekt. Att komma upp ur sängen imorse var dock ingen lek. Mörker, mörker, oh detta mörker... Bläääääääää...

Filmade lite under spelningen och hade tänkt lägga upp det här, men det tog fan alldeles för lång tid...

Inga kommentarer: