torsdag, februari 26, 2009

Ett, Tu, Treo...

Alla har väl sett Treo-reklamen med dom små tecknade fåglarna. Jag tycker den är störtskön. Varför kan inte fler reklamer vara så tilltalande...? För ärligt talat så är den mesta reklamen på tv ren skit och ganska så idiotisk. Jag vet inte om reklammakarna anser att Svenska folket är korkade... Fast å andra sidan så kanske vi är det! Hehe...

Och vad är det med alla dessa oekonomiska människorna i vårt avlånga land. Jag säger bara Lyxfällan... Jisses, folk är skrämmande clueless. Jag är personligen ingen direkt spara eller för den delen ekonomisk. Men jag lever inte över mina tillgångar och jag är väldigt noga med att inte låna en massa. Jag har ett lån och det är min bärbara pc som jag köpte i mellandagarna. Tills dess att den är färdigbetald så får jag inte ta några andra lån. Och jag äger inget kreditkort. Guud vad jag är duktig!!! ;-)

Nämnde jag förresten att jag snart kollat klart på Säsong 4 på Weeds. Hihi...

Inga kommentarer: