lördag, februari 07, 2009

Kalkonfestivalen

Fast Sverige kallar det visst Melodifestivalen... Menjagvetinteja...
En gång i tiden så var det riktigt kul att kolla på festivalen. Men nu vet jag inte riktigt vad jag tycker längre. Den ena kalkonlåten efter den andra serveras tittarna och det verkar som att Sverige rent allmänt gillar det dom ser. Men sen vet vi ju sen tidigare att Sverige inte har nån vidare smak. Ni undrar säkert varför jag överhuvudtaget bryr mig eller varför jag har den dåliga smaken att sätta på tvn. Det undrar jag också, jag har nog helt enkelt inget bättre för mig just nu. Men jag måste säga att jag är bra sugen att fortsätta kolla på min favoritserie... Vi får se hur länge jag står ut... =)

Undertecknad bytte kanal ungefär tre minuter efter att jag postat ovan inlägg. Kollade på Madagaskar II istället. Mycket roligare. Nu funderar jag på att gå o knoppa. Kanske bara kolla ett avsnitt till av The Wire. Hehe... =)

Inga kommentarer: