fredag, februari 13, 2009

Frustrera mera...

Happ så var man hemma sjukskriven. Utmattad och slutkörd pga för stor arbetsbörda och alldeles för mycket stress under en lång tid. Känner mig psykiskt helt okej och kvick i tanken. Men är så trött i kroppen och så fort jag försöker göra nåt lite mer ansträngande så blir jag helt slut. Känns lite som att ha influensan, med tillägg av muskeldarrningar och muskelryckningar. Väldigt osexigt.

Idag har jag sovit till kl 10. Kollat på två filmer, prata lite med vänner på msn och halvsovit i soffan. Känner mig redan trött på att vara hemma och det är så frustrerande att ha viljan att göra saker men inte orken.

Imorgon ska jag iallafall träffa Mills och mysa med schysst musik och nån skön film. Det ser jag fram emot. Glad Alla Hjärtans Dag på er allihop! =)

Inga kommentarer: