måndag, mars 24, 2008

Sagan om ringen

Igår var jag och Mills på James Blunt konsert på Hovet. Grymt bra. Vilken live-artist han är. Mmmm...
Under konserten så upptäcker jag att jag tappat min fina ring som jag köpt på GinaTricot (ja det var inte några kronjuveler...) för några veckor sen. Så jävla surt. Men visst det var ju bara att acceptera att den är borta. Vi gick från Medis till Globen, så det kändes som en lite för lång sträcka att leta.
På väg till Gullmars från konserten så sänker Mills blicken ungefär halvvägs och utbrister: Men Jessica, är inte det där din ring? (jag bara...mmm...kul tjej...)
Kollar ner och vad tror du ligger där på gatan, om inte min ring. Alltså det är fan creepy... Så nu är den tillbaka på mitt finger igen. Ja, mkt ska man vara med om...
Tack till Mills, min smyckesängel. :)

Nu ska jag kolla Harry Potter!
Hej hej...

Inga kommentarer: