lördag, mars 22, 2008

En tung dag

Imorse runt klockan nio somnade min mammas bästa väns man in efter en lång tids sjukdom. Stig blev 75 år gammal. Även om jag inte träffade honom mer än några gånger per år, så känns det konstigt att han är borta. Mina tankar går till hans fru Ingrid och hans dotter Laila.

Idag var vi hos farmor och åt påskmiddag. När vi skulle sätta oss för att äta så upptäcker farmor att hon glömt koka potatisen. Jag, mamma och pappa bara skrattade. Mammas kommentar var: "Skönt att upptäcka att Eijan inte är perfekt." Jag håller med, för ibland kan man tro att min farmor är det. Men idag glömde hon koka potatisen och det kommer hon inte att få glömma i första taget. :) hihi... Vi älskar att retas i min familj.

Nu är jag hemma igen och slökollar lite på King Arthur på tv4. Verkar helt okej.
Imorgon är det James Blunt på Hovet.

Hejhej...

Inga kommentarer: