måndag, mars 10, 2008

Ny dag

Idag är det en ny dag och med den ett nytt humör. Igår var jag bitter med stort B, men idag känner jag mig inte alls så. Hade verkligen en formsvacka igår. Jag tycker fortfarande att singellivet suger. Men det är inte lika nattsvart. Hehe...
Kollar just nu på Resident Evil Extinction, en av mina favoritfilmer. Milla rocks! :)

Skulle ha träffat Anna idag, men stackarn har så mkt att göra att hon inte hann med det. Synd, hade önskat träffa henne. Vi hinner inte ses så ofta. Men hon finns ju iaf där. :)

Ska försöka träffa Dani och Viktor i veckan. Har köpt en så cool sak till honom. Jag hoppas att hon och Jocke kommer uppskatta humorn. :) Men det tror jag. Dani är en cool tjej med humor.

Nej, nu ska jag jobba lite till och sen är middag.
Hej hej...

Inga kommentarer: