onsdag, mars 12, 2008

Åh en sån dag

Det har varit mycket idag och jag har hunnit med massor. Både på och utanför jobbet. Var förbi IKEA på lunchen och handlade lite både till mig själv och kontoret.
Några kollegor till mig var på IKEA på förmiddagen, när plötsligt någon ropar på interradion "Kod tusen, utrym IKEA" och så kastades alla ut. Vi har inte lyckats lista ut än vad problemet var. För när vi kom dit nån timme senare så var allt frid och fröjd igen.
Sen var det tillbaka till jobbet efter en snabb lunch i Skärholmen. Tog en fika med Andreas och Renée i eftermiddags, vi hade världens diskussioner om alkoholism och ärftlighet etc. Mycket intressant.

Jobbade sent idag och Andreas skulle ut till kund och uppdatera nåt system fram till midnatt, så vi gick ner till Wokeriet och åt middag. Shit vad god mat, men ojj så starkt. Jag kommer nog aldrig mer vara snorig...ever. :)

Trist pisseregn är det ute. Bläää...jag längtar efter sol. Hoppas hoppas att det är fint väder imorgon när Dani och jag ska promma. Håll tummarna snälla?? :)

Nu måste jag logga av innan min rygg går i två bitar.
Hej hej...

Inga kommentarer: