fredag, mars 21, 2008

Glad Pårre...

Här kommer en snabb repris av de senaste dagarna...

Onsdag
Var med Mills och Alex på bio och såg Once, grymt bra film. För att inte tala om musiken, wicked. :) Sen åkte vi till Söder och åt thai och efter det blev det några glas vin på Högbergs.

Torsdag
Hemma hela dagen och tog det lugnt. På kvällen mötte jag upp Anna på pendeln och åkte hem till henne för en taco och filmkväll. Dessvärre så hade Annas sambo glömt att inte Anna hade nyckeln till underlåset, så där stod vi i farstun med alla matvaror, utelåsta. Anna ringde sin pappa, men han hade tagit ett glas vin så han kunde inte köra. Jonte gick inte att få tag på för han spelade bandy. Så jag ringde den enda vännen jag har i Jakan, min bestbuddy Fouad. Han stängde av spisen, åkte till Annas pappa, hämtade nycklarna och åkte med dom till oss. Han är en ängel, utan vingar. Så efter 45 minuter i farstun kunde vi äntligen komma in och laga mat. Kvällen blev mysig, vi såg Irene Huss - Den krossade tanghästen och den var helt ok.

Fredag
Idag har jag spenderat dagen med Fouad. Vi var förbi Mio och lämnade tillbaka en lampa som Fouad inte ville ha. Så kollade vi runt lite vid porslinet o så, shit vad mycket fina saker dom har där. Måste dit nån dag och handla. Sen åkte vi till Vällingby C och tog en sväng i butikerna. Fouad köpte två snygga skärp och en snygg halsduk på H&M. Så råkade vi gå in på Folkhemmet och vad hittade jag där. Om inte en hatthylla och ett skoställ i Ek, på rea. Skulle ha kostat för båda 1025 sek, men jag fick allt för 435 sek. Såå snyggt. Så nu ska jag bara lura över min kära far imorgon med hans betongborr. Så jag kan få den på plats.
Sen åkte vi hem till mig, åt god mat, drack drinkar och kollade på Dan in real life, sjukt rolig film. Den måste ni bara se. :) Rekommenderas varmt!

Hejhej...och Glad Påsk!!

Inga kommentarer: