tisdag, mars 18, 2008

Hunden

Idag såg jag nåt riktigt roligt när jag satt på bussen på väg till Åsa. Kommer ni ihåg den tecknade serien Kalles klätterträd och Kalles gångstil? Jag såg en liten chihuahua-liknande hund idag som inte gillade att gå i snömodden, han gjorde allt för att slippa nudda marken och gick precis som han killen. Så hur kul ut som helst. Men man måste nog se det för att tycka det är kul...

Dagen har varit fulltecknad. Jag åkte hem till Åsa vid tolv med sallad från Gustos. Mums... Sen gick vi ut på en promenad runt sumpan och på väg hem började det hagla. Sjukligt mkt. Vi kunde knappt se handen framför oss. Lilly såg smått skräckslagen ut i vagnen, stackars. Måste ha smattrat högt inuti vagnen.

Sen gick vi förbi Konsum och köpte en muffins och gick hem och fikade. Det var riktigt gott att få nåt varmt i sig. Sen kom Anders hem och så åkte vi till Huvudsta. Dom skulle på middag hos Åsas mamma och jag skulle på barnkalas hos Linn och Nora som fyller 5 år idag.

Var hemma strax efter 21 och kollade på The starter wife med Debra Messinger som är så rolig. Serien är lite svag ibland, men klockrent rolig större delen av tiden.

Nej nu är det sovdags. Oooh oh...just det. Min favoritlåt just nu är Chaka Khan - Aint nobody. Gryyyymt skön.
Hej hej...

Inga kommentarer: