måndag, mars 16, 2009

Trots allt...

Trots mitt tidigare något sura inlägg så måste jag ändå säga att helgen var bra.

Fredagen spenderade jag med C & A på Tyrol. Hello Saferide var det som drog oss dit. Schysst spelning, men inte direkt den ultimata lokalen. Det var sjukt varmt redan innan spelningen började. Men Annika är definitivt värd att se och hennes musik går rakt i hjärtat. Höjdpunkten för kvällen var min favoritlåt Long lost penpal.

På lördagen var det så dags för Melodifestivalen, som ni kan läsa i inlägget innan. Jag kommenterar inte mer än så. =) Kvällen var ändå jättetrevlig. A var här på middag (en av dom goaste jag ätit på länge, vi är grymma kockar haha) och vi drack massa gott rödvin, åt hur mkt goda ostar som helst och hade riktigt roligt.

Söndag, något bakfull och väldigt trött. Frida Hyvönen på Dramaten och vi var där. Jag säger bara kärlek till denna kvinna. HON ÄR en av Sveriges absolut bästa textförfattare någonsin. ÄLSKA!!! =)

Inga kommentarer: